Saturday 11 November 2017

System handlu emisjami w handlu elektronicznym


Strony z zobowiązaniami wynikającymi z Protokołu z Kioto, załącznikami B Strony przyjęły cele ograniczenia lub ograniczenia emisji Te cele są wyrażone jako poziomy dozwolonych emisji lub przypisane kwoty w okresie zobowiązania na okres 2008-2017 Dopuszczalne emisje są podzielone na jednostki wielkości przypisanych jednostek AAU. Handel emisjami, określony w art. 17 Protokołu z Kioto, umożliwia państwom posiadającym jednostki emisji do zbędnych emisji dopuszczonych, ale nie używanych - do sprzedaży tej nadwyżki krajom, które przekraczają cele W ten sposób powstało nowe towary formę redukcji lub usunięcia emisji Ponieważ dwutlenek węgla jest głównym gazem cieplarnianym, ludzie mówią po prostu handlu węglem Węgiel jest obecnie śledzony i sprzedaje się jak każdy inny towar. Jest to znany jako rynek węgla. Inne jednostki handlowe na rynku węglowym. aby zająć się obawą, że strony mogłyby rozbić jednostki, a następnie nie są w stanie osiągnąć swoich docelowych poziomów emisji, każda ze Stron jest zobowiązana utrzymanie rezerwy jednostek ERU, CER, AAU i RMU w swoim krajowym rejestrze Ta rezerwa, znana jako rezerwy okresu zobowiązań, nie powinna spadać poniżej 90 procent kwoty przyznanej przez Stronę lub 100 procent pięć razy jej ostatniej w zależności od tego, która z nich jest najniższa. Połączenia z krajowymi i regionalnymi systemami handlu uprawnieniami do emisji. Programy handlu uprawnieniami do emisji mogą zostać ustanowione jako instrumenty polityki dotyczącej polityki klimatycznej na szczeblu krajowym i na szczeblu regionalnym W ramach takich systemów rządy określają obowiązki związane z emisjami, które mają zostać osiągnięte przez uczestniczące podmioty. Najistotniejszy jest system handlu uprawnieniami do emisji w Unii Europejskiej. Poprawka 11 CMP 1 w sprawie zasad, reguł i wytycznych dotyczących handlu emisjami, o których mowa w art. 17 protokołu z Kioto, bardziej. Poprawka 13 CMP 1 w sprawie zasad rozliczania przydzielonych kwot na mocy art. 7 4 Protokół z Kioto więcej. ZAKAŻENIE TRANSAKCJI EMERYTALNEJ. Dlaczego handlu emisjami? System handlu emisjami ETS jest potężnym instrumentem polityki zarządzania gr Emisja gazów cieplarnianych Emisja gazów cieplarnianych Czapka i handel zachęcają do doskonałości operacyjnej i stwarzają zachętę i ścieżkę wdrażania nowych i istniejących technologii. Instrumentem polityki handlu emisjami jest preferowanie podatków, elastyczności w zakresie kontroli dowodzenia i kontroli oraz wsparcia finansowanego przez podatników ponieważ jest najbardziej efektywnym pod względem ekonomicznym sposobem osiągnięcia określonej maksymalnej redukcji lub celu redukcji emisji. Ma to na celu osiągnięcie celu środowiskowego. Zapewnia wyraźny sygnał cenowy, na podstawie którego można mierzyć inwestycje ograniczające emisję. Sprzedaż nie jest jedynym instrumentem polityki że rządy powinny wykorzystywać, ale nie odgrywać znaczącej roli w handlu, narzucą niepotrzebne koszty i powodują dezorientację w polityce. Trading odpowiada głównym celem polityki w zakresie zmian klimatu skutecznego kierowania kapitału na rynkach w kierunku inwestycji o niskiej emisji zerowej emisji CO2 Aby osiągnąć ten cel dążenie do celu, wymaga tego emisja. Uwzględnienie uprawnień do emisji w celu stworzenia sygnały cenowe dotyczące inwestycji o niskich emisjach dwutlenku węgla. Długoterminowa przejrzystość i przewidywalność reguł, celów i systemów regulacyjnych prowadzących rynki emisji na całym świecie. Odpowiednie okresy zgodności pozwalające firmom skonstruować podejście kupuj lub kupić w celu zmniejszenia emisji w czasie. przepisy zapewniające skuteczność w znalezieniu rozwiązań o najniższych kosztach, gdziekolwiek mają być znalezione Mechanizmy offsetowe stwarzają okazję dla krajów lub sektorów, które jeszcze nie wprowadziły podejścia opartego na zasadzie uprawnień do uczestnictwa w rynku. DŁUGIE TERMINY. powinny dojrzewać i rosnąć, ewoluować i zapewniać szeroki zasięg GHG. Prowadzi to do globalnej ceny węgla i systemu handlu istniejącego na rynkach walutowych, towarowych i długów. Zapewnienie, że węgiel ma odpowiednie powiązania na wszystkich tych rynkach. Zharmonizowane wzorce, ambicje, reguły, monitorowanie i egzekwowanie w ramach szeregu podejść. Struktury i przepisy dotyczące powiązania różnych zastosowań oaches i systemów, bezpośrednio lub poprzez kursy walutowe lub instrumenty rynkowe. Wszystkie uniwersalne mechanizmy kompensacji oparte na weryfikowalnych projektach i standardach redukcji emisji. JEDZIELE W DALSZEJ TERMINIE. Założenie cen węgla na rynek otwiera nowe możliwości inwestycyjne i finansowe. metryk i metod redukcji emisji gazów cieplarnianych w wyniku większych przepływów na rynkach kapitałowych, mających na celu finansowanie nisko-zerowych inwestycji na świecie na całym świecie. Doradca ds. Handlu opowiada się za planem UE, aby zmusić linie lotnicze do płacenia za emisje CO2. Atsma nie jest przeciwko systemowi, Powiedziała, że ​​jeśli inne kraje europejskie uważają, że sytuacja jest zła, rozważa wsparcie opóźnienia. Jej głównym problemem była Van Rooijen, że międzynarodowe linie lotnicze obejmie Europę, aby uniknąć naliczania opłat za system, co mogłoby uszkodzić pozycję portu lotniczego Schipol w pobliżu Amsterdamu, jako ważnego centrum i może spowodować dłuższe loty, a nawet więcej emisji - powiedziała. Atsma podnosi kwestię na spotkaniu ministrów UE w przyszłym tygodniu. Rząd włoski wyraził podobne zastrzeżenia, zgodnie z dokumentami opublikowanymi w czwartek przez International Herald Tribune. W pisemnym oświadczeniu w dniu 29 września w Radzie Unii Europejskiej organ reprezentujący wszystkie 27 rządów państw członkowskich, delegacja włoska stwierdziła, że ​​istnieją realne, pilne problemy, które wymagają pilnej oceny przed wejściem w życie systemu. Dodano, należy rozważyć możliwość odroczenia daty rozpoczęcia systemu. Delegacja Włoch powiedziała, że średnie i krótkodystansowe przewoźnicy lotniczy byliby karani bardziej w systemie niż przewoźnicy międzystrefowy, a odmowa uczestnictwa w systemie przez międzynarodowe linie lotnicze mogłaby sprawić, że ich europejskie odpowiedniki w niekorzystnej sytuacji gospodarczej. Europejskie linie lotnicze i organy regulacyjne długo utrzymywały że zaangażowanie wszystkich przewoźników w i poza Europę ma decydujące znaczenie dla sukcesu systemu. Prawo jest na tyle elastyczny, aby UE mogła dążyć do kompromisu, wyłączającego ze wszystkich lotów wszystkie przychodzące loty, ale to raczej nie uspokoi państw, takich jak Stany Zjednoczone i Chiny, ponieważ ich linie lotnicze nadal będą musiały płacić za wychodzące loty. z Europą, zaakceptować system, ale zostać zwolniony z płacenia za zanieczyszczenia poza terytorium UE. ONnie Hedegaard, unijny komisarz ds. klimatu, powiedziała w czwartek, że Unia jest gotowa do konstruktywnego zaangażowania się z innymi częściami świata w stosowaniu Zgodnie z obecnymi cenami zezwolenia na węgiel, Unia szacuje, że cena jednokierunkowego transatlantyckiego biletu lotniczego prawdopodobnie wzrośnie od 2 do 12, czyli około 2 70 do 16 15, chociaż szacunki branżowe spowodowały, że koszt był wyższy. agencja ratingowa, powiedziała, że ​​amerykańskie linie lotnicze najbardziej podatne na koszty systemu to United Continental, Delta i American Airlines, ponieważ osiągnęły 20 procent lub więcej ich globalnego reven unijnych agencji budżetowych, takich jak Ryanair i easyJet, mogą cierpieć nieproporcjonalnie, ponieważ w tak dużym stopniu polegały na modelu biznesowym o niskim wzroście. Przedsiębiorstwa lotnicze złożyły skargę pod koniec 2009 r. W High Court w Londynie Sąd brytyjski przekazał sprawę w zeszłym roku Europejskiemu Trybunałowi Sprawiedliwości w Luksemburgu w celu wydania orzeczenia w tej sprawie. Nicola Clark przekazała sprawozdania z Paryża. wydrukuj 7 października 2017 r., w The International Herald Tribune Order Reprints Today Paper Sub Subscribe.

No comments:

Post a Comment